Platba a doručenie

Aktuálny cenník poštovného nájdeš na tomto odkaze. V cenníku je uvedená aj doprava zdarma pri objednávkach nad určenú hranicu hodnoty a možnosti doručenia aj do zahraničia. Doručujeme prostredníctvom spoločností GLS a Packeta.
Osobný odber je možný len na adrese Dunajská 16 Bratislava a to počas otváracích hodín predajne two cosmetics (PO-PIA 10:00-18:00, SO 10:00-15:00). V prípade osobného odberu ťa kontaktujeme prostredníctvom SMS o možnosti vyzdvihnutia objednávky. Pre osobný odber je možné zvoliť platbu prevodom, platobnou bránou alebo na dobierku – pri prevzatí objednávky v predajni.
Objednávky vybavujeme do 2 pracovných dní od prijatia objednávky, respektíve od prijatia platby. V prípade sezónneho obdobia ako sú Vianoce, spracovanie objednávky môže trvať dlhšie. V prípade, že nastanú udalosti, ktoré predĺžia vybavovanie a doručenie objednávky, bezodkladne o tom informujeme emailom alebo telefonicky.
Platbu za objednávku prijímame cez platobnú bránu Stripe, bankovým prevodom, alebo dobierkou. V prípade osobného odberu, môžeš za objednávku zaplatiť aj v hotovosti na mieste.
Všetky objednávky sú odosielané z našej predajne na Dunajskej 16 v Bratislave. Naša výroba sa nachádza v meste Galanta, kde vznikajú všetky tvoje obľúbené produkty.

Áno, doprava zdarma platí pre objednávky nad určenú sumu. Všetky informácie k doprave zdarma nájdeš na tomto odkaze.

To nás veľmi mrzí! Ako prvé sa presvedč, či tvoj balík neprevzal tvoj rodinný príslušník, alebo napríklad recepčná v práci. Ak si predsa svoju objednávku nenašiel/la, odporúčame kontaktovať priamo prepravcu. Priprav si číslo zásielky, ktoré máš v maili/aplikácií/SMS. Ak máš stále problém s dopátraním sa po svojej zásielke, neváhaj nás kontaktovať na hello@twocosmetics.sk, radi ti pomôžeme.
Po vytvorení objednávky ti automaticky príde do niekoľkých minút potvrdzovací email s platobnými údajmi. Faktúra za objednávku príde automaticky v ďalšom emaily, až po prijatí úhrady za objednávku.

Faktúra sa odosiela automaticky s potvrdzovacím emailom o prijatí objednávky. V prípade platby prevodom faktúra príde automaticky mailom až po prijatí platby na náš účet. Rovnako tak ju nájdeš aj vo svojom účte v záložke objednávky. Ak ti faktúra neprišla, prosím napíš nám na email faktury@twocosmetics.sk

Objednávky

Áno, vybrané vzorky produktov si môžeš zakúpiť. Ku každej objednávke si môžeš vybrať 2ks ľubovoľných vzoriek, podľa ich dostupnosti.
Samozrejme. Je dôležité vyplniť detailne dodacie údaje a kontaktné údaje, uľahčí to tak doručovací proces. Ak potrebuješ doplniť/zmeniť údaje, kontaktuj nás na email objednavky@twocosmetics.sk, alebo na telefónnom čísle 0948 928 908.

Objednávku je možné zrušiť, ideálne ak tak urobíš do 12 hodín od jej odoslania. Zrušiť ju môžeš telefonicky, číslo 0948 928 908 alebo emailom na objednavky@twocosmetics.sk, alebo vo svojom účte v časti objednávky (vo svojom účte ju môžeš zrušiť, len ak nebola uhradená a je v stave prijatá)

Bezodkladne nás kontaktuj na objednavky@twocosmetics.sk. Do predmetu uveď číslo objednávky.
To nás veľmi mrzí a my sa posnažíme toto nešťastie čo najskôr napraviť. Prosím, kontaktuj nás na objednavky@twocosmetics.sk, v predmete uveď číslo objednávky a do prílohy emailu nám pošli fotogrfiu pošodenia.
Mrzí nás, že sa stalo takéto nedorozumenie. Sme len ľudia a môže sa stať, že pri zhone a množstve objednávok sa pomýlime. Radi svoju chybu napravíme a tak nás neváhaj bezodkladne kontaktovať na email objednavky@twocosmetics.sk, do predmetu emailu uveď číslo objednávky.
Je pre nás dôležité, aby bol každý produkt, ktorý si zakúpiš 100% v poriadku. Ak však požaduješ vrátenie peňazí, alebo produkt vrátiť, je potrebné aby si kontaktoval/a predajcu, u ktorého si si produkt zakúpil/a.

Produkty two

Nie sú a nikdy nebudú. Od roku 2013 je v Európskej únii úplný zákaz testovania kozmetických výrobkov na zvieratách, to sa týka aj kozmetických surovín, ktoré v produktoch používame.
Naše produkty sú vhodné počas tehotenstva. Avšak, každá žena je iná a takisti počas tehotenstva a dojčenia nastáva v tele hormonálny disbalans a zmeny, ktoré môžu ovplyvniť aj reagovanie pleti na určité zložky. Odporúčame vyhýbať sa silnejším kyselinám ako je kyselina salicylová. V prípade, že si tehotná a trpíš akné a si zvyknutá na naše produkty s kyselinou salicylovou, mala by si bez problémov produkty tolerovať. Ideálne však odporúčam používať produkty s mierou. Naše produkty pleťovej starostlivosti sú vo väčšine neparfémované, preto sú bezpečné.

To je skvelé! Tešíme sa, že prispievaš zamedzeniu odpadu a správaš sa zodpovedne. Pripravili sme recyklačný program two druhá šanca, kde sa dozvieš podmienky vrátenia obalov, aké odmeny ťa za to čakajú a ako nakladáme s odpadom z výroby, či vrátenými obalmi.

Všetky naše produkty majú priemernú spotrebu 18 mesiacov. Dátum minimálnej spotreby nájdeš na každom obale produktu vo forme: šarža – mesiac / rok. Nakoľko nedržíme na sklade vysoké množstvo zásob hotových produktov, vždy sa k tebe dostane ten najčerstvejší produkt. Naše výrobné priestory, ktoré sa nachádzajú v meste Galanta sú v súlade s legislatívou Regionálneho úradu verejného zdravotníctva a Európskej únie. Samotné produkty sú riadne testované akreditovanými laboratóriami.
Samozrejme, napíš nám email na obchod@twocosmetics.sk a pošleme ti bližšie informácie.
Mrzí nás, že sa stalo takéto nedorozumenie. Sme len ľudia a môže sa stať, že pri zhone a množstve objednávok sa pomýlime. Radi svoju chybu napravíme a tak nás neváhaj bezodkladne kontaktovať na email objednavky@twocosmetics.sk, do predmetu emailu uveď číslo objednávky.
Je pre nás dôležité, aby bol každý produkt, ktorý si zakúpiš 100% v poriadku. Ak však požaduješ vrátenie peňazí, alebo produkt vrátiť, je potrebné aby si kontaktoval/a predajcu, u ktorého si si produkt zakúpil/a.