Platba a doručenie
Aktuálny cenník poštovného nájdeš na tomto odkaze. V cenníku je uvedená aj doprava zdarma pri objednávkach nad určenú hranicu hodnoty a možnosti doručenia aj do zahraničia. Doručujeme prostredníctvom spoločností GLS a Packeta.
Osobný odber je možný len na adrese Dunajská 16 Bratislava a to počas otváracích hodín predajne two cosmetics (PO-PIA 10:00-18:00, SO 10:00-15:00). V prípade osobného odberu ťa kontaktujeme prostredníctvom SMS o možnosti vyzdvihnutia objednávky. Pre osobný odber je možné zvoliť platbu prevodom, platobnou bránou alebo na dobierku – pri prevzatí objednávky v predajni.
Objednávky vybavujeme do 2 pracovných dní od prijatia objednávky, respektíve od prijatia platby. V prípade sezónneho obdobia ako sú Vianoce, spracovanie objednávky môže trvať dlhšie.
V prípade, že nastanú udalosti, ktoré predĺžia vybavovanie a doručenie objednávky, bezodkladne o tom informujeme emailom alebo telefonicky.
Platbu za objednávku prijímame cez platobnú bránu Stripe, bankovým prevodom, alebo dobierkou. V prípade osobného odberu, môžeš za objednávku zaplatiť aj v hotovosti na mieste.
Všetky objednávky sú odosielané z našej predajne na Dunajskej 16 v Bratislave. Naša výroba sa nachádza v meste Galanta, kde vznikajú všetky tvoje obľúbené produkty.
Áno, doprava zdarma platí pre objednávky nad určenú sumu. Všetky informácie k doprave zdarma nájdeš na tomto odkaze.
To nás veľmi mrzí! Ako prvé sa presvedč, či tvoj balík neprevzal tvoj rodinný príslušník, alebo napríklad recepčná v práci. Ak si predsa svoju objednávku nenašiel/la, odporúčame kontaktovať priamo prepravcu. Priprav si číslo zásielky, ktoré máš v maili/aplikácií/SMS. Ak máš stále problém s dopátraním sa po svojej zásielke, neváhaj nás kontaktovať na hello@twocosmetics.sk, radi ti pomôžeme.
Po vytvorení objednávky ti automaticky príde do niekoľkých minút potvrdzovací email s platobnými údajmi. Faktúra za objednávku príde automaticky v ďalšom emaily, až po prijatí úhrady za objednávku.
Faktúra sa odosiela automaticky s potvrdzovacím emailom o prijatí objednávky. V prípade platby prevodom faktúra príde automaticky mailom až po prijatí platby na náš účet. Rovnako tak ju nájdeš aj vo svojom účte v záložke objednávky. Ak ti faktúra neprišla, prosím napíš nám na email faktury@twocosmetics.sk
Objednávky
Objednávku je možné zrušiť, ideálne ak tak urobíš do 12 hodín od jej odoslania. Zrušiť ju môžeš telefonicky, číslo 0948 928 908 alebo emailom na objednavky@twocosmetics.sk, alebo vo svojom účte v časti objednávky (vo svojom účte ju môžeš zrušiť, len ak nebola uhradená a je v stave prijatá)
Produkty two
To je skvelé! Tešíme sa, že prispievaš zamedzeniu odpadu a správaš sa zodpovedne. Pripravili sme recyklačný program two druhá šanca, kde sa dozvieš podmienky vrátenia obalov, aké odmeny ťa za to čakajú a ako nakladáme s odpadom z výroby, či vrátenými obalmi.
